کرونا و تجارت الکترونیک

ارائه مطالب در خصوص پرداخت الکترونیک بر بستر وب و شبکه های اجتماعی

کرونا و تجارت الکترونیک

۲۴۳ بازديد


همانطور که میدانید چند ماهی است که بسیاری از کشورها  درگیر ویروس کرونا شده و مردم در قرنطینه قرار گرفته اند و طی این چند ماه،اثر منفی کرونا  بر روی اقتصاد کشور و بیشتر کسب و کارها،باعث شده است که بسیاری از مشاغل تعطیل شوند و روبه ورشکستگی روند. کرونا صنعت را به سمت تجارت الکترونیک سوق داده است.در این مقاله،ما همه چیزهایی که شما باید در مورد کرونا ویروس و تجارت الکترونیک بدانید و هم چنین آنچه میتوانید برای کاهش آسیب به کسب و کار خود انجام دهید،جمع آوری کرده ایم.

کرونا روی سبک زندگی مردم نیز تاثیراتی بسیاری گذاشته است و کارهای خود را طبق رویه گذشته انجام نمی دهند و کرونا ویروس باعث شده است که آن ها بیشتر با فناوری و تکنولوژی تعامل داشته باشند.

مطلب مرتبط:جهان بعد از کرونا 

 فروشگاه های اینترنتی در مقابل فروشگاه های فیزیکی

بیشتر مصرف کنندگان همچنان از مکان های عمومی شلوغ خودداری می کنند،بنابراین برای دریافت ملزومات خود به طور فزاینده ای به خرید آنلاین روی می آورند. در حقیقت تجارت الکترونیکی در کشورها و مناطق مختلف بسیار متفاوت به نظر می رسد.آمازون به تازگی اعلام کرده است که می توانند 100000 کارمند دیگر را استخدام کنند تا بتوانند تقاضای فزاینده به دلیل وجود کرونا ویروس را برآورده کنند.

 در این دوران بسیاری از مشاغل بزرگ سنتی آفلاین موجب ضرر شده اند.مشاغل آنلاین در موقعیت هایی مانند این دوران مزیت بزرگی دارند. آن ها به راحتی می توانند کارکنان خود را بسیج کنند و دفاترشان را به خانه بیاورند.اما همه مشاغل آنلاین به هیچ وجه از عواقب اقتصادی همه گیر کرونا ویروس محافظت نمی شوند.

حتما بخوانید:مدیریت کسب و کار در دوران کرونا 

افزایش سرگرمی های اینترنتی

فعالیت در وب سایت های متخصص در زمینه سرگرمی (فیس بوک ، نتفلیکس و یوتیوب) افزایش یافته است. بدون شک بیشتر مردم دراین بحران در خانه به تماشای تلویزیون و به خصوص خدماتی مانند Netflix می نشینند.همزمان با ادامه جستجوی به روزرسانی های این ویروس ، سایت ها و خبرها با افزایش چشمگیر در خوانندگان روبرو شده اند. سازمان های رسانه ای که بیشترین تورم را دیده اند عبارتند از CNBC ، نیویورک تایمز و واشنگتن پست. سایت های پارتیزان ، که در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.

برای شرکت های B2C که نرم افزارهای سرگرمی مانند بازی ها و برنامه های تلفن همراه می سازند ، احتمالاً چیزهای زیادی برای ارائه به کاربران  دارند و از طرف دیگر ، شرکتهای نرم افزاری که به رستورانها کمک می کنند تا با تحویل خانه مشروط شوند ، در حال حاضر شاهد افزایش چشمگیر درآمد بوده اند.

 

کنفرانس های مجازی به جای نشست ها

درحالی که بسیاری از مردم کارهای خود را از منازل انجام می دهند، تقاضا ها برای فناوری هایی که نشست های مجازی و اینترنتی را ممکن می کند، افزایش داشته است.

کارولینا میلانسی تحلیلگر شرکت«کریتیف استراتژیس» گفت: استقبال واقعی از دورکاری موجب شده تا سهام شرکت هایی مانند  Zoom   که متخصص در برگزاری کنفرانس های ویدئویی است، افزایش یابد.

در این میان ، تعویق یا لغو نشست های کاری و رویدادهای ورزشی و فرهنگی ادامه دارد و همچنان یک سوال بزرگ  درباره برگزاری بازی های المپیک در ژاپن  در تابستان امسال مطرح است.

نتیجه:

هیچ کس واقعاً نمی داند چه زمانی این شرایط تمام خواهد شد.  و ما بر اساس روند جستجو ، گزارش های خبری درباره شیوع  کرونا ویروس بررسی کرده ایم که چگونه برخی از رهبران صنعت بزرگ در حال حاضر در بازار سهام فعالیت می کنند. قصد ما با این پست وبلاگ به هیچ وجه به این معنا نیست که به مردم کمک کند از شیوع  کرونا ویروس استفاده کنند ، بلکه به مردم کمک می کنند تا بتوانند مشاغل خود را با شرایط فعلی وفق دهند.

 

فکر می کنم همه ما،که به هر طریقی تحت تأثیر قرار گرفته ایم فقط منتظر هستیم تا همه چیز به حالت عادی برگردد و برای اکثر ما چنین خواهد کرد. اما زمان خواهد برد.در کل، خوب است که ببینیم مردم برای کمک به همسالان خود، همه تلاش خود را انجام می دهند و اینکه چگونه امیدهایمان را حفظ می کنیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا با امیدواری این شرایط بحرانی را در پیش بگذاریم.

ترجمه شده از wincher

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.