آشنایی با درگاه پرداخت سیزپی

ارائه مطالب در خصوص پرداخت الکترونیک بر بستر وب و شبکه های اجتماعی

آشنایی با درگاه پرداخت سیزپی

۷ بازديد


اگر شما صاحب فروشگاه­ آنلاین هستید که مدام با مشکل قطعی درگاه پرداخت، عدم پاسخگویی به موقع، تسویه‌های نامنظم و کارمزدهای بالا درگیر هستید، برای شما پیشنهاد خوبی داریم. راه اندازی یک سایت فروشگاه اینترنتی و تامین موجودی به خودی بسیار سخت بودخ و نیازمند تلاش و صبر بسیار است. با کمک انتخاب درگاه پرداخت درست میتوانید مقدا زیادی از مشکلات روزانه خود و مشتریانتان را کم کنید. پس با ما همراه شوید.

انتخاب درگاه پرداخت

 اگر در ابتدای مسیر راه اندازی یک فروشگاه مجازی هستید، در انتخاب مهم ترین بخش سایت یعنی درگاه پرداخت اینترنتی هوشمندانه عمل کنید. انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی بسیار مهم است چراکه درست کار نکردن آن منجر به ترک سایت توسط مشتری و در نتیجه از دست دادن فروش می شود.

اگر هم در میانه راه هستید باز هم دیر نیست و می توانید به درگاه پرداخت امن و سریع سیزپی (SIZPay) سوئیچ کنید و از خدمات مهندسی شده آن بهره ببرید، افتتاح حساب کاربری در درگاه پرداخت سیزپی برای همه کسب و کارها رایگان است و برای استفاده از طریق گوشی همراه و کامپیوترهای شخصی به دقت متناسب سازی شده است. درگاهپرداخت سیزپی امکان پرداخت به وسیله کلیه کارت های بانکی که متصل به شبکه شتاب هستند را داراست.

 ثبت نام و اخذ درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی با کمترین مدارک و در سریع ترین زمان ممکن محقق می شود به گونه ای که با ثبت نام کامل و بی نقص شاهد احراز هویت و فعالسازی 24 ساعته درگاه پرداخت خواهید بود. مهم نیست کجای کشور باشید، کالای فیزیکی بفروشید یا خدمت به کمک درگاه پرداخت سیزپی می توان خریدار و فروشنده را به هم لینک داد به عبارتی بر خلاف فروش حضوری که به مشتری های محدودی دسترسی دارید در فروش اینترنتی خریدارانی به وسعت کل کشور در اختیار شما قرار می گیرند که کافیست با یک برنامه ریزی درست و به موقع به آنها دست پیدا کنید و محصول را در معرض فروش قرار دهید.

هسته اولیه سیزپی و شکل دهنده شاکله آن تجارب چندین ساله تیم کارشناسی پدید آورنده آن است، تولید نرم افزارهای بانکداری و پرداخت الکترونیک و همچنین حضور فعال در عرصه پرداخت باعث شد تا درگاه پرداخت سیزپی روز به روز کامل تر شود. به نحوی که امکانات مورد نظر مشتری در کمترین زمان ممکن اضافه میشود.

 مشتری بعد از اضافه کردن محصول به سبد خرید به صفحه پرداخت منتقل شده و از او خواسته می­شود تا اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کند و برای امنیت بیشتر خریداران در سال های اخیر داشتن رمز پویا برای انجام عملیات پرداخت ضروری و الزامی است.

سرویس های سیزپی

 

تسهیم وجوه

شما میتوانید با استفاده از درگاه پرداخت از سرویس تسهیم وجوه کمک بگیرید و بیش از یک شبا را برای تسویه تراکنش­ها معرفی کنید. با مشخص کردن درصد سهم هر یک از شرکا، به صورت خودکار تسویه انجام می‌شود، فقط منتظر پیامک واریز باشید.

 

افزونه پرداخت

افزونه­های پرداخت سیزپی جزو کامل ترین ماژول‌هاست و اسکریپت راه‌اندازی درگاه پرداخت موبایلی فراهم است یعنی روی اپلیکیشن‌ها نیز می‌توانید درگاه پرداخت داشته باشید.

کمترین کارمزد

با نگاهی به معروفترین درگاه پرداخت اینترنتی بین المللی یعنی پی پال (PayPal) متوجه می شویم حتی بزرگترین درگاه پرداختها نیز برای سرویس@دهی خود از کاربران کارمزد دریافت می­کنند، درگاه پرداخت سیزپی دارای کمترین میزان کارمزد بوده و حتی شرایطی را فراهم کرده که بتوان پرداخت کارمزد را به صفر رساند.

بد نیست برای اطلاع از لینک پرداخت و استفاده از آن مقاله آن را به طور مفصل مطالعه بفرمایید.

 

 و در پایان

درگاه پرداخت سیزپی انتظارات مدیران بخش های مختلف یک سازمان یا بیزنس را مرتفع خواهند، مدیر IT یک سازمان امنیت درگاه پرداخت را اولویت قرار می دهد، مدیر مالی تسویه به موقع و گزارش گیری آسان از واریزی ها را مد نظر دارد و مدیر فروش امکان پرداخت بدون قطعی و داشتن قابلیت هایی مختص بیزنس خود (مانند فاکتور آنلاین برای یک رستوران دار و یا کارمند صندوق قرض الحسنه ) اولویت خود قرار خواهند داد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.