دریافت پول به روش حرفه ای برای فریلنسر ها

ارائه مطالب در خصوص پرداخت الکترونیک بر بستر وب و شبکه های اجتماعی

دریافت پول به روش حرفه ای برای فریلنسر ها

۱۰۲ بازديد


در دوره ای زندگی می کنیم که به سرعت همه چیز به سمت آنلاین شدن پیش می رود پس باید با تکنولوژی ها و سرویس هایی که به ما و کسب و کارمان در این زمینه کمک می کند آشنا شویم و از آن ها استفاده کنیم.

در این مقاله برای شما فریلنسرها، راهکار های نوینی در رابطه با دریافت حق الزحمه خود ارائه می کنیم تا بتوانید سیستم دریافتی های خودتان را مدیریت کنید و در نظر کارفرما حرفه ای به نظر برسید.

یکی از نیاز های کسب و کار های مختلف، صدور فاکتور است. درگاه پرداخت سیزپی با توجه به زمانبر بودن و هزینه های اضافی که در روش سنتی وجود دارد بر آن شده است که سرویس جدیدی به شما صاحبان کسب و کارها ارائه کند به اسم فاکتور آنلاین.

صدور فاکتور هم مانند بقیه چیزهای دیگر به سمت ساده شدن پیش می رود و دیگر لازم نیست کسب و کارهای نوپا به دنبال نرم افزار های پیچیده حسابداری باشند، چرا که سادگی و دسترسی آنلاین فاکتور آنلاین سیزپی حرف اول را می زند.

برای شما فریلنسری که با پروژه های مختلفی همکاری دارید، حالا راحت ترین روش صدور فاکتور، استفاده از سرویس های فاکتور آنلاین است چرا که سیزپی  بدون هیچ هزینه ای برای شما فاکتور آنلاین ایجاد می کند  و شما می توانید آن را در سریع ترین زمان برای کارفرمای خود بفرستید.

مزیت هایی که فاکتور آنلاین برای شما فریلنسرها دارد:

1.هویت بخشیدن به کسب و کار شما:

برای شما که یک فریلنسر هستید خلاقیت و نحوه اجرا یک کار مهم است. حقیقت این است که با ایجاد و ارسال این فاکتور که در آن لوگو و نام مجموعه شما درج شده است کارفرما این را در میابد که شما سبک خاصی در کار کردن دارید و همین باعث می شود که کسب و کار شما برند شود و دیگر افراد به کار کردن با شما مشتاق شوند.

2.پرداخت آسان برای واریز کننده:

کارکرد اصلی فاکتور آنلاین مدیریت دریافت پول است. شما باید مسیر این پرداخت را هموار کنید و همه چیز را برای کارفرما یا مشتری خود به صورت آسان ارائه دهید. در فاکتور آنلاین کاربر با یک کلیک می تواند وجه را پرداخت کند این است سهولت در پرداخت

3.شفافیت مالی:

شاید شما قبلا از طریق کارت به کارت کردن حق الزحمه خود را دریافت می کردید، در این روش پیگیری وجوه پرداختی مشکل است چون شما به عنوان یک فریلنسر که همزمان با افراد و شرکت های مختلفی کار می کنید ممکن است واریز هایی به حساب خود داشته باشید ولی متوجه نشوید که این واریزی ها از طرف چه شخص یا شرکتی انجام شده است ولی شما در فاکتوری که ایجاد می کنید با پر کردن فیلد توضیحات و شماره فاکتور و سپس ارسال آن می توانید پیگیری نمائید که مبلغ واریزی بابت چه بوده است.

4.پنل گزارش گیری:

با پنل گزارش گیری که در اختیار دارید می توانید بر حسب شماره موبایل پرداخت کننده، تاریخ، شماره فاکتور و وضعیت ( پرداخت شده یا پرداخت نشده ) یک گزارش جامع بگیرید و در فرمت های EXCEL یا PDF چاپ نمایید.

5.پذیرش پروژه در نقاط مختلف جغرافیایی:

با استفاده از سرویس فاکتور آنلاین، می توانید از هر نقطه جغرافیایی که تمایل داشته باشید پروژه قبول کنید چون پرداخت ها به صورت آنلاین انجام می شود و دیگر نیاز نیست که به روش سنتی برای شهرستان ها و نقاط دور فاکتور کاغذی ارسال کنید.

 

از همین الان اقدام کنید و با درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار خود هویت بخشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.